Prototypowanie w procesach biznesowych: jak testować i ulepszać workflow?

Prototypowanie procesów polega na tworzeniu wczesnych modeli procedur, sekwencji działań i reguł organizacyjnych.

Po co prototypować procesy?

  • Wczesna identyfikacja wąskich gardeł
  • Optymalizacja pracy zespołów
  • Planowanie automatyzacji (np. przy użyciu narzędzi RPA jak UiPath)

Narzędzia

Korzyści

  • lepsza kontrola nad operacjami
  • mniejsze koszty organizacyjne
  • bardziej spójne doświadczenie klienta
Dziękujemy za ocenę artykułu!
Ocena
0 (0)



Have no product in the cart!
0
prototypowanie.pl
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.